13 Ağustos 2016 Cumartesi

Güçler Birleşti GENOKIA


Malatya, telefon tamiri sektöründe hızla büyümeye devam etmekte. Her geçen gün karşılaşılan arızların niteliği ve teknik boyutu da derinleşmekte… Bazen müşterilerin çok farklı istekleri de olabilmekte. GENOKIA, kavramı işte böyle ortaya çıktı.
Aslında GENOKIA iki tane telefon markasının bileşiminden oluşuyor. Bu kavramın ortaya çıkmasına ilham olan ise yaşlı bir amcanın teknik servisimizden yapmamızı istediği sıra dışı bir işti.
Malatya Telefon Teknik Servisimiz tamiratı mümkün olan tüm telefon arızalarının giderilmesi için kendini yenileyerek ve geliştirerek çalışmaktadır. Bazen ise çok farklı şeylerle karşılaşıyoruz. Bunu kısaca “işleve takılmama” olarak açıklamaya çalışacağım.
Malatya GENOKIA, General Mobile ve Nokia marka telefonlarının birleşmesinden oluşuyor. Bildiğiniz gibi telefonların şarj soketleri sık sık arızalanabilmektedir. General Mobile Discovery telefonlarda ise bu durum daha sık görülmektedir. Artık telefonun şarj soketinin arızalanmasından bıkan bir amca General Mobile telefonuna Nokia ince şarj soketinin takılmasını talep etti. Bu istek önce Malatya Telefon Teknik Servisimize biraz garip geldi. Çünkü bugüne kadar ne böyle bir talep geldi ne de böyle bir şeyle karşılaştık.
Fakat karşımıza çıkan her yeni arıza ve modifikasyon isteği telefon tamiri sektöründe kendimizi geliştirmemize imkân sağlayan bir fırsattır. Hemen kolları sıvadım. Gerekli donanımı önce ayarladım. Daha sonra Generel Mobile Discovery anakartı üzerinde gerekli ölçümleri yaptım. Şarj yollarını belirledim ve Nokia ince şarj soketini Discovery telefona entegre ettim. Sonuç, mükemmeldi. Telefon şarj alıyordu. Eğer, yaşlı amca benden böyle bir talepte bulunmasaydı ben hayatım boyunca böyle bir şeyi belki de akıl edemeyecektim. Anadolu İnsanının kıvrak zekâsı beni kendine hayran bıraktı. Ben de Malatya Telefon Tamiri alanında yeni bir şey öğrenmiş oldum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder